• 9123438517 (98+)
  • yektasazan.info@gmail.com

اخذ انواع مجوز

اخذ انواع مجوز

اخذ انواع مجوز

شاید این مسئله که قادر باشیم هر نوع مجوزی را از هر جای دنیا برای مشتریانمان بگیریم به نظر خیلی، ادعائی بزرگ باشد ولی ما با تکیه بر تخصص، تجربه و علم متخصص های گرامیمان، این ادعا را قادر هستیم با صدای بلند فریاد بزنیم.

همان گونه که اطلاع دارید پلتفرم ها محلی گوناگونی برای مبادله میان خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان وجود دارند. در سایت اخذ مجوز ما صدها هزار متخصص و شرکت و موسسه ی معتبر در تمام جهان حضور پیدا می‌کنند و هر گونه مجوزی، در هر سازمان و کشوری را برای شما دریافت خواهند کرد.

بعضی از امتیازهای خاص سپردن کارتان به سایت ما را در زیر به شما عزیزان نمایش می‌ دهیم:

  • شما قادر به ثبت درخواست خود به صورت بیست و چهار ساعته در طی شبانه روز و به طور آنلاین و با مراجعه به منوی ثبت پروژه در سایت ما هستید. متخصصین ما بلافاصله به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.
  • در سایت ما تا کارتان به طور کامل و به شکل درست انجام نشود نیاز به پرداخت حتی ریالی وجود ندارد. هر زمان که کار شما توسط ما به شکل. درست و کامل انجام شد، حق الزحمه مربوط به آن را قادر خواهید بود پرداخت نمایید
  • شما قادر خواهید بود رزومه شرکت ما مورد مطالعه قرار دهید و همچنین به نظرات مشتریان قبلی که سفارش مجوز داده بودند نیز دسترسی دارید و می‌ توانید براساس آن نسبت به عملکرد ما آشنایی پیدا کنید.
  • در سایت ما متخصصینی از سراسر دنیا وجود دارند و انتخاب شما محدود به محل کار و زندگی خود نیست و می توانید با دامنه بسیار زیادی از سراسر جهان و یا کشور، محدوده مجوز خود را انتخاب نموده و کارتان را سفارش دهید.
  • با توجه به نیاز شما قابلیت ثبت درخواست شما طبق کشور – استان و شهرستان خاص مدنظر شما نیز موجود است

طبق موارد و قابلیت ‌های موجود در سایت ما، قطعا می توانیم بگوییم که مناسب ترین محل و بهترین انتخاب جهت اخذ مجوز مورد نظر شما، در هر حوزه ای، ثبت پروژه شما در سایت ما است.

شرکت ها جهت انجام بعضی از کار های خود نیازمند اخذ انواع مجوز ها مختلف از ادارات، انجمن ها و سازمان های مختلف هستند  که طبق آن مجوزها اجازه دارند بعضی از خدمات خاص را انجام دهند.

در اين بین بعضی از مجوزها جهت استفاده همه شرکت ها مشترک است و در واقع هر شرکتی برای انجام فعاليت اقتصادی خود، لازم است آن ها را کسب کند. مجوزهائي مثل اخذ کد اقتصادی و گواهي ارزش افزوده، ثبت نمودن برند، اخذ نمودن جواز تاسيس يا کارت بازرگاني. از سوی دیگر شرکت ها جهت بعضی از فعاليت های ديگر، نیازمند مجوزهای خاص ديگری هستند.

پیش از اين که اين مطلب را تا آخر مطالعه نمایید، از اين که به وب سايت ما مراجعه نموده ايد و مقاله ما را مطالعه می کنید، از شما ممنونيم

ما در مجموعه شرکت خود، هدف را بهبود مستمر فضای کسب و کار شرکت ها قرار داده ایم و شبانه روز در این راه قابلیت ها و خدمات جدیدی را رونمایی نموده و به خدمات قبلی خویش اضافه می کنیم.

ما در حوزه های گوناگون اخذ مجوز، فعالیت می‌کنیم. قطعا تلاش‌ها، خطاها، مطالعات و مراودات ویژه‌ی خود را داريم و تمام اين قابلیت ها را در اختيار شما قرار می دهیم.

خب به موضوع اصلي مقاله بازگردیم، در کشور عزیز ما ايران، جهت انجام خدمات و يا فروش محصولات مختلف، تقریبا 1800 مجوز مختلف موجود است. هر يک از این مجوزها نیز فلسفه ی خاص خود را دارند و اگر سابقه پیگیری و اخذ آن ها را فردی نداشته باشد، احتمال دارد ماه ها و سال ها جهت کسب آن اذيت گردد وحتی پیش می آید خيلي وقت‌ها به علت خستگي های ناشي از پيگيری های زياد، منجر به انصراف و بیخیالی متقاضي گردد.

ولی مجریان متخصص شرکت ما در کنار شما حضور دارند تا هرگز چنين مسائلی شما را خسته ننموده و از پا نیندازد. متخصصین شرکت ما مجوز شما را پیگیری نموده و بی آن که فکر شما را درگیر نمایند، کارتان را به نتیجه مطلوب خواهند رسانید

جهت اطلاع شما همراهان عزیز، سه عنوان از عناوین موضوعات مجوزی که قادر به گرفتن آن هستیم را در زیر برايتان به نمایش خواهیم گذاشت:

  • فعالیت های مربوط به امور پولی و بانکی

موضوع فعالیت ها :

  • تأسیس، تغییر، تصمیم شرکت، به وجود آوردن و ثبت نهاد های پولی و اعتباری مثل بانک ها و مؤسسات اعتباری، تعاونی ها، صرافی ها و شرکتهای لیزینگی
  • اشتغال به عملیات بانکی و هر نوع تشکل جهت عملیات بانکی و وجوه و اعتبار به شکل دریافت انواع وجوه و اعتبار، ودیعه و دیگر نمونه های مشابه با هر نوع عنوان. همچنین اعطای وام و اعتبار، پذیرش سپرده و دادن تسهیلات و صادر نمودن کارت های الکترونیکی و کارت های اعتباری
  • معاملات طلا و ارز
  • وارد و صادر نمودن پول رایج ایران و دیگر ارز
  • صادر نمودن و تأیید و قبول ضمانت ارزی و ریالی
  • قبول و نگه داشتن امانات طلا و دیگر اشیاء گران بها، اوراق بهادار، اسناد و صندوق امانات
  • به وجود آوردن شعب و نمایندگی بانک های خارجی ( فقط در تهران و مناطق آزاد امکان ثبت وجود دارد )

اسامی  درخواستی نیاز به مجوز :

بانک، تعاونیهای اعتبار، مؤسسات اعتباری، صرافی، صندوق قرض الحسنه و شرکت واسپاری ( لیزینگ )

محل صدور مجوز: بانک مرکزی ایران

 

 

  • فعالیت های مربوط به امور بیمه ای

موضوع فعالیت ها :

ثبت، ایجاد، تغییر همه شرکت های بیمه ای دارای موضوعات تصدی به هر نوعی از خدمات بیمه ای، کارگزاری خدمات بیمه ای، نمایندگی بیمه، گرفتن نمایندگی از شرکت های بیمه، عرضه نمودن خدمات بیمه ای با رعایت نمودن قانون ایجاد بیمه مرکزی ایران و همچنین بیمه گری براساس مصوبات شورای عالی ، قوانین و موارد قرارداد نمایندگی بیمه

اسامی در خواستی نیاز به مجوز :

خدمات بیمه ای، بیمه، کارگزاری خدمات بیمه ای، نمایندگی بیمه

محل صدور مجوز : بیمه مرکزی ایران

البته ممکن است حسب مورد بر اساس دستور العمل های مصوب شده، اخذ نمایندگی های  بیمه ها فقط از طریق بیمه اصلی آن ممکن باشد.

  • فعالیت های مربوط به بورس و نهاد های مالی جدید 

موضوع فعالیت ها :

نهادهای مالی مختلف شامل کارگزاران، بازارگردانان، معامله گران، مشاوران، موسسه رتبه بندی، سرمایه گذاری، صندوق سرمایه گذاری، شرکت پردازش اطلاعات مالی، شرکتهای سرمایه گذاری، شرکتهای تامین سرمایه و صندوق بازنشستگی شامل سرمایه گذاری در سهام و سهم الشرکه، واسطه گری در خریداری، فروش، مشورت دهی، ارزیابی و تصفیه پایاپای معامله اواق بهادار، واحد های سرمایه گذاری اوراق بهادار مختلف،  تحلیل نمودن اطلاعات و دریافت نمودن دستورهای خرید و فروش، تنظیم نمودن روابط بین افرادی که در بازار اوراق بهادار فعال هستند، فرآهم نمودن تسهیلات لازم جهت معاملات با تعهد پذیره نویسی، فروش سپرده گذاری و توثیق، صادر نمودن گواهینامه های حرفه ای مربوطه، خریداری و فروش سهام، سهم الشرکه و اوراق بهادار، سرمایه گذاری کردن در اوراق بهادار، صندوق سرمایه گذاری برای بازنشستگان،  واسطه گری در معاملات بورس و اوراق بهادار

اسامی در خواستی نیاز به مجوز :

کارگزاران،  مشاوران سرمایه گذاری، بازارگردانان، مادر (هلدینگ)، معامله گران، سبد گردان، نهادهای مالی، موسسه رتبه بندی ، شرکت های سرمایه گذاری بورسی، صندوق سرمایه گذاری ، تامین سرمایه و صندوق بازنشستگی، پردازش اطلاعات مالی،  مدیریت دارایی مرکزی

محل صادر نمودن مجوز : سازمان بورس و اوراق بهادار

 

همه چیز درباره آزمون SAT ترکیه